Tesettür kıyafetleri neden el yakıyor?
01.02.2014 10:43
Tesettür mağazalarındaki fiyatlar aşiret yakıyor. üstelik az dükkan aşırı özdeş marka giysi daha ucuza da bulunabiliyor. Bu tur mağazaların sayısı artıyor yalnız önemli olan semere ve satı sonrası iş kalitesinin bile artması.

Giyim kuşam konusunda almaşık çoğaldı. yalnızca Türk markalarının sayısı artmadı, global markalarda ülkemizde ihtimam vermeye başladı. İsmini dahi zorla telaffuz ettiğimiz markaların çok endamsız zamanda müdavimi olduk. Modayı ayağımıza getiren bu mağazalar satın derç davranışlarımızı gözden geçirmemizi sağladı.
Birbiriyle uyumlu koleksiyonların geceli gündüzlü güncellendiği ve üslup kavramının öne çıktığı bir giyim kuşam modeline çın sürüklendik. söz gelişi hayatımıza indirim, sezon alışverişi kavramı girdi. meyve fiyatlarının evleviyet olduğu dergiler çıktı. mecmu bunlar olurken tesettür çul mağazacılığı yaratıcı firmaların sayısı arttı.
Fatih'ten sonra, Ümraniye, Erenköy, Bakırköy kadar yerlerde mağazalar açıldı. Alternatiflerin artması sektörü yine düz yazı eder diyerek beklenirken hâlâ birçok şeyin değişmediğini görüyoruz. örneğin fiyatlar baskı birliği etmişçesine sabit.
Sosyal medyada da bu konuşuluyor
Birkaç haftadır salon turları yapıyoruz, etiketleri gözden geçiriyoruz. türkçesi kombine bir giysi almak, yaklaşık bir hasılat grubunda iseniz bir hayli zor. gerçek kalıplı bir eteklik bulabilmeyi başardıysanız fiyatı görüp ona veda ediyorsunuz. evet da o eteğin üzerinde bir şey koparmak istiyorsanız bütçenizi oldukça zorlamanız gerekiyor.
Kendi üretimi sıfır değişik markalardan ürünlerini kombinleyen bir mağazada bazen aşırı sık bir giysi bulabiliyorsunuz ama fiyatlar butik ürünlerle eşit. Adını de duymadığınız markaların fiyatları toptan markalara denk. Bu hesap hem toplumsal medyada hem de sohbetlerin öne sâdır ekonomik oldu. Tesettür giyimdeki fiyatlarının yüksekliği her fırsatta dile getirilen bir kapüşon oldu.
Ürün bir bedel değişik
Tesettür giysi mağazalarında sızı geceli gündüzlü sıkıştıran satı temsilcilerinden kurtulup etiketleri okuma fırsatı bulup diğer mağazalarla kıyasyaptığınızda diğer bir boyut çıkıyor karşınıza. Buralardaki ürünlerin 50 metre uzaklıktaki değişik bir mağazada farklı bir etiket fiyatı ile satıldığını görebiliyorsunuz. üretici ayrımsız lakin fiyatlar farklı. Birinin mağazasının cafcaflı ve yerinin alımlı olması size güçlü etiket olarak yansıyor. benzeri semere Fatih'te, Ümraniye'de, Şirinevler'de ayrı etiketlerle satılıyor.
Satış sonrası takviye bile ciddi
Butik işletme olarak başlayıp hızlı üretime geçen firmalar artıyor. seri üretimde kâh kalite farkı oluşabiliyor. Nişantaşı'ndaki butiklerle aynı fiyatla gördüğünüz bu ürünlerde maalesef yıkamadan sonra deformasyonlar başlıyor. Bunu bazı markalarda da yaşamanız mümkün. üzücü olan satı sonrası dayak konusundaki amatörlük. Ürünü gelişememiş katmak tam bir eziyet. Onca mangır verip ilk yıkamada deforme olan ürününüz için saatlerce açıklamalar görmek zorunda kalıyorsunuz.
Global bir markada makbuz vs. üzere herhangi bir doküman dahi istenmeden takkadak mukabele bulan şikayetiniz, fena elan lüks ecir ödediğiniz semere için mukabele bulamadığında tam bir imge kırıklığı yaşıyorsunuz. Birçok jüpiter kullanılan aksesuarlardan da şikayetçi. Forumlara baktığımız özellikle düğmelerin bir hayli hızlı düştüğünü, kırıldığını, çıplak renkli kıyafetlerin renk değişimi yaşadığını görüyoruz. söz gelişi parafin bir kıyafetin sararma yaptığını görebiliyorsunuz. maatteessüf bu şikayetler az eş ile limitet değil. ayrıca bu şikayetleri bazen markaların kendi bildirişim sayfalarında da okuyabiliyorsunuz.
Vakitsiz indirimler
Mağazacılık dair kendini geliştirmiş bazı markalar indirimleribaşarıyla uyguluyor. Sezonun tamamında her hafta indirimli eser satanlar da var. Sektörün lokomotifi olan bu markalar dışında tesettür giyim müşterisine hitap fail mağazalarda ise hâlâ tek örnek pazarlama ve iletişimler yürütülüyor.
Tesettür çul mağazaları, tüm sektörde çıktı tarihlerin de nerdeyse belirli olduğu indirim takvimlerinden az çok uzak. sezon kapanıp hatta makam makam yeni mevsim ürünlerin başlangıç yaptığı tarihlerde bu mağazalarda lütfederlerse yüzde otuz indirim yazıları görülmeye başlanıyor. ayrıca bazen mağazalar birçok üründe iskonto yapmıyor.
Her yerde aksesuar!
Ücretlerin koca bulunmasının sebeplerinden biri de uran sorunlar. örneğin mefret bedenlerde kişiyi vâsi göstermeyecek detaylar kullanılabilir. ancak yüce bedenler yalnızca önemsiz bedenin daha büyüğü. Tasarımlarda ise yararsız kalabalıklardan vazgeçilemiyor. yalın amma ince ayrıntıları olan ürünlerden ziyade; fırfırlara, zincirlere, lüzumlu yararsız kemerli tasarımlara, boğulmuş durumda kıyafetler.
Elbisenin her alegori düğme, bir toka konuyor. Bu aksesuar ve detaylar da maliyetleri yükseltiyor. antrparantez normalde 38 vücut giyiyorsanız tesettür çul mağazalarında kafanız karışabilir. alelhusus bile bir kıyafetin üzerinize sonsuz da oturmasını istemiyorsanız, bedeniniz 44'ü de bulabiliyor. ya da giyecek üst ile zir üst silme akortsuz olabiliyor. Hâlâ, patron konusunu çözememiş bu kıyafetlere, yıllardır Ar-Ge karşılayıcı markalardan henüz ali fiyatlar etiketlenmesi şikayet sebebi.